joi, 2 august 2012

V-aduc în inimi ghiocei



Oare-am sperat să simt atâta soare -
Căldură şi lumină în buchet,
Ce înfloreşte în pocal de floare
Cântând cu primăvara în duet?

Atâtea zâmbete răsar din mine!
Iar sufletul se zbate, prins în trup!
Ar vrea să zboare către voi, prieteni,
Să vă adune lângă el, în grup!

Din anotimpul nou ce ne-nfioară
Eu vă aduc în inimi ghiocei.
De sub zăpezile ce încă-s netopite
înfloriţi şi voi, la fel ca ei!

Ofer din mine cântecul Iubirii!
Vioară sunt, iar ea îmi e arcuş.
Şi-n melodia asta minunată
Mă redescopăr suflet jucăuş.

Un joc frumos şi plin de veselie
Mă-mbie să mă-nvârt, să ameţesc,
Să râd cu voi în vers de poezie,
Să vă transmit, prin el, cât vă iubesc!

Bucureşti : 05.02.2010

***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)