duminică, 5 august 2012

Să-mi fii Iubire



Zâmbesc când deschid ochii dimineaţa
cu numele tău aşezat pe buzele mele,
cu sărutul tău pe inima mea.

Oftez când pleci să descoperi timpul prin alte labirinturi,
când uiţi că sunt alături de tine,
când te laşi pradă disperării şi întunericului
cărărilor nedesluşite.

Plâng când stelele se sting în ochii tăi,
când rătăceşti prin păduri fără aripi,
când visele tale se agaţă prin crengi desfrunzite de toamnă
şi te îndoieşti că dincolo de iarnă
sunt întotdeauna eu.

Totuşi, să ştii, întotdeauna adorm zâmbind!
 Cu numele tău aşezat pe buzele mele,
cu sărutul tău pe inima mea.

Te iubesc. Oricând, oricum.
şi te aştept să fii.
Iubire.

Bucuresti : 06.11.2011

***


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)