duminică, 5 august 2012

Tu eşti, copilărie?



Mai eşti aici, copilărie dulce?
Îmi eşti şi-acum alături? Şi-mi zâmbeşti?
Ai tăi sunt ochii-albaştri ai fetiţei
Cu care din oglindă mă priveşti?
A ta e inimioara care bate
nd îmi primesc cadoul aşteptat?
Al tău este surâsul ce se-ndreaptă
Spre Moşul ce de mine n-a uitat?

Tu te alinţi, copilă răsfăţată,
Când te ridică pe genunchii lui
Obrajii amândoi să ţi-i sărute?
Iar poezia asta tu i-o spui?
Mânuţele acestea-s ale tale?
Tu îl cuprinzi pe Moşul după gât
Şi-i spui frumos, nevinovat şi simplu
“De-ai şti cât te iubesc! De-ai şti tu cât!” ?

Tu eşti aceea care apoi râde,
Sărind în jurul lui într-un picior
Când îţi şopteşte blând “Ştiu, pui de fată,
Ştiu, puişor de Lilişor!”?
Oare tu eşti aceea care-l cheamă
în fiecare zi cu jucării?
Iar inima din pieptul lui, aprinsă,
ţie ţi-o dă? Sau mie? Spune-mi, ştii?

Chiar dacă-n ochii lumii sunt om mare,
Te-ascunzi în mine, suflet de copil!
Tu eşti aripa care mă înalţă
Către tărâmul nevăzut, subtil!
Tu mă îmbraci în rochie de prinţesă
Şi m-ameţeşti prin pagini de poveşti,
Iar visele frumoase, adunate,
Doar tu, copilărie, le-mplineşti!

...întrebările unui copil mare care îl aşteaptă pe Moşul ...
...cu mirare.... cu candoare....şi cu inocenţă....

Bucuresti : 06.12.2010

***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)