duminică, 5 august 2012

Încă...



Încă o zi s-a mai scurs fără noi,
Încă o seară coboară din stele,
Încă o noapte aşteaptă la rând
Ca să mi te fure din visele mele.

Încă un gând mă nelinişteşte,
Încă o dată te chem de departe,
Încă mai pot să-mi închipui că eşti
În inima mea ca un vers într-o carte.

Încă mi-e dor… dor nebun, disperat!
Încă mai plâng şi te vreau lângă mine,
Încă te simt cum şi tu mă doreşti!
Dar… timpul clepsidrei nu ne aparţine.

Încă tresar când îmi spui “te iubesc!”
Încă mă dor anotimpuri pierdute,
Încă în braţele tale mă vreau,
Iar buzele tale vreau să mă sărute.

Încă mai sunt Floarea albă de Crin,
Încă mai eşti mândrul Soare în mine,
                                                 Încă mai scriem povestea-amândoi       
Sperând să unim cele două destine.

Bucuresti : 13.04.2011

***


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)