duminică, 5 august 2012

Un flutur alb îndrăgostit de-o floare



Fior de iarnă zgribuleşte cerul,
Iar stelele se scutură târziu...
În albele-mi petale de lumină
Te-aştept oftând într-un decor pustiu.
Privesc departe, dar nu ştiu ce caut....
Te chem cu gândul, dar nu ştiu ce spun,
Iar vântul nopţii şuieră la geamuri
Şi printre gene lacrimi îmi adun.

Prea multe anotimpuri risipite,
Prea multe vise-n braţe mi-au lăsat...
În bradul de Crăciun le voi aprinde,
Ghirlande de-amintiri de neuitat.
La gura sobei ard cuvinte calde
Şi sar scântei spre crinul înflorit.
Parfumul meu, eşarfă de iubire,
Adie către cer, îndrăgostit.

Deodată, prin ninsoarea ce se cerne
Peste tărâmul tristelor tăceri,
O aripă de flutur, argintată,
Se zbate rătăcind spre primăveri.
Spre sufletul-mi de floare se îndreaptă
Şi, obosit, se lasă mângâiat
De ochii mei în care se cufundă
Ca-ntr-un potir de crin înmiresmat.

Pe aripile sale îngheţate
S-au prins în zbor frumoşii fulgi de nea
Ce se topesc pe rând, ca nestemate,
Ca boabele de rouă-n palma mea.
La pieptul meu îl simt cum prinde viaţă
Şi-un zâmbet cald îi creşte în priviri
Când, din uitarea blândă, liniştită,
recunoaşte-n albele zidiri.

Îmi amintesc şi eu, cu el deodată,
De-un vis frumos din bradul decorat
C-un flutur alb îndrăgostit de-o floare,
În miez de iarnă doar de ea salvat.
Eram noi doi ascunşi într-o poveste,
Uitând de tot, de lume şi de ger,
Ca şi acum, aici, în clipa asta,
Trăind uimiţi al dragostei mister.

Bucuresti : 03.12.2010

***

2 comentarii:

  1. minunat, se poate sti autorul? multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poeziile si textele de pe acest blog imi apartin. La cele care nu sunt ale mele, foarte putine, am specificat autorul. Multumesc pentru apreciere!

      Ștergere

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)