duminică, 5 august 2012

Nu mai vreau!



Nu mai vreau să aştept viitorul să vină,
Nu mai vreau să mai pierd nici o clipă din noi!
Din speranţe destul ne-am croit labirintul
Şi destul am oftat rătăcind amândoi!

Nu mai vreau doar în vis să mă ai lângă tine,
Să te simt doar în gând şi-n cuvântul pierdut,
Nu mai vreau să mă tem că n-am timp de iubire
Şi să-nfrunt depărtări doar cu inima-mi scut!

Nu mai vreau să mă mint că sunt nemuritoare
În acest trup frumos ca o Floare de Crin!
Nu mai vreau să te chem doar în taină spre stele
Unde dorul ne e şi surâs şi suspin!

Vreau să fim în povestea aceea frumoasă
Ce ne-am scris-o demult, în etern infinit,
S-o trăim în prezent şi s-o facem oglinda
Lumii-n care-amândoi să iubim am venit!

Bucuresti : 30.04.2012

***



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)