joi, 16 august 2012

Ai grijă de sufletul meu!



Hai, ia-mă de mână, Te rog, şi ţine-mă strâns lângă Tine,
Să nu mă mai tem de nimic, să nu mai simt frigul când vine,
În inima Ta să adorm, de ochii Tăi blând mângâiată,
Pierdută de lume-ntr-un vis, pe braţele Tale purtată.

Adună-mă-n Sufletul Tău şi spune-mi că totul e bine,
Chiar dacă eu ştiu, Tu, acum, vorbeşte-i fetiţei din mine,
Alint-o şi-n inima ei şopteşte-i Cuvintele Tale,
Să simtă ce mult o iubeşti din Sferele-nalte, astrale.

Eu ştiu că alături îmi eşti, Tu, Veşnică, Sfântă Scânteie,
Alături de mine-un copil ascuns într-un trup de femeie.
Ai grijă de sufletul meu! Acum doar pe Tine Te vede,
Acum numai Tu îi vorbeşti şi orice i-ai spune Te crede!

Bucuresti : 16.08.2012

***






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)