duminică, 5 august 2012

Nimeni, nimeni, niciodată!!!



Să ştii că nimeni, nimeni, niciodată,  nu poate  şti cât merit să primesc,
Însă eu simt că merită-aşteptarea de-a te primi cândva! Căci te iubesc!
Poate va fi târzie întâlnirea, poate vom fi de doruri măcinaţi,
Însă vom şti cum este fericirea de-a fi măcar o clipă-mbrătişaţi!

Să ştii că nimeni, nimeni, niciodată, nu va trăi speranţele ca noi,
Nu-şi va lega iubirea de iluzii aşa cum ea ne leagă pe-amândoi,
Nu va urca spre stele neştiute şi doar cu sufletul nu va iubi,
De dorul tău nu va primi durerea şi-n dragoste uitarea nu-i va fi.

Să ştii că nimeni, nimeni, niciodată, nu va răzbi departe-atât de mult,
Doar eu te-aştept cum nimeni nu te-aşteaptă şi numai eu ştiu gândul să-ţi ascult,
Ştiu să citesc şi dincolo de “poate” şi de acel “cândva” fără final,
Ştiu să-nţeleg tăcerea din iubire şi disperarea unui gest banal.

Să ştii că nimeni, nimeni, niciodată, nu va dori doar vis frumos să-i fii,
Aşa cum eşti în inima din mine, deşi la pieptul meu te chem să vii,
Şi poate n-ai să poţi veni vreodată, şi poate n-am să pot să vin nici eu,
Dar încă sper că-n viaţa asta… poate… cândva… vei fi cu mine, dragul meu…

Bucuresti : 13.05.2012

***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)