duminică, 5 august 2012

Arată-mi...



Ajută-mă, Doamne, să trec peste toate,
Ajută-mă azi, că de ieri am trecut,
Ajută-mă mâine să uit greutatea
Ce încă-mi apasă pe sufletul mut.

Oftez prea adânc şi prea tare mă doare!
Ajută-mă, Doamne! Vreau iar să zâmbesc!
Învaţă-mă paşii ce ies din furtună
Şi spune-mi întruna c-am să reuşesc!

Arată-mi că nu m-ai uitat înecată
În valuri de lacrimi ce vin ne’ncetat,
Arată-mi că timpul suspinelor mele
Curând îl voi şti doar trecut depărtat.

Ridică-mă-n braţe şi strânge-mă bine
simt că mă ţii lângă inima Ta,
nu mă mai tem de cărarea aceasta,
nu mă mai tem că, din nou, voi cădea.

Arată-mi un semn să îmi fie dovada
Că zorii de zi în curând se ivesc!
Mă simt rătăcită şi singură, Doamne!
Arată-mi, coşmarul, cum să mi-l sfârşesc!

Bucuresti : 04.05.2011

***


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)