duminică, 5 august 2012

Comoara mea!!



Mă simt pe dinăuntru cum clocotesc!
Un neastâmpăr fără înţeles îmi răscoleşte mintea şi trupul.
O nerăbdare a ceea ce vine, o aşteptare în ceea ce este.
Un freamăt viu îmi cutreieră prin vene
şi caută prin toate celulele mele agitate.
Deschide uşă după uşă, fereastră după fereastră,
Lumina explodează în întunecimile acelea uitate, nedorite, ascunse.
Este acolo, undeva, înăuntru, peste tot!
Comoara!
Este! O simt! O ştiu!
Mă bântuie şi mă scutură frenetic în viteza trecerii ei
prin toate cotloanele, încuiate până nu demult.
Fierbe sângele!
Ochii strălucesc!
Inima se zbuciumă, prinsă în lanţurile firii!
Pieptul tresaltă puternic în bătaia ritmică!
Degetele caută!
Buzele ard!
Şoldurile se unduiesc  în spirala timpului interior!
Tălpile goale răspund în pas de dans incantaţiilor!
O alchimie mă chinuie, mă transformă, mă purifică!
Aud în mine muzica sublimă şi-n armonia ei totul vibrează!

Aripile s-au deschis!!!!
Fâlfâire de libertate!
Atingerea dorului!
Dor de zbor infinit,
Dor de dans printre stele,
Dor de tine!

Bucuresti : 28.08.2011

***


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)