duminică, 5 august 2012

Tu, Zeul Pădurii



Tu, Zeul Pădurii, te rog, dimineaţa,
Îmbracă-mă-n straie de frunze şi flori,
În rochie albă cu verzi crinoline
şi-n raze de soare pe la cingători.
În miezul de zi, pălărie de floare
Pe păr ondulat să-mi aşezi delicat,
Iar seara, pe umerii goi de fecioară,
Un şal de-ntuneric cu stele brodat.

Tu, Zeul Pădurii, te rog, din izvorul
Ce curge în sufletul tău ne’ncetat
Dă-mi dorul să-l beau doar cu mâinile tale,
Căuş de iubire, ulcior fermecat.
şi cântă-mi din strunele viselor tale
Un cântec duios, doar de tine ştiut
şi poartă-mă-n braţe pe drumul pădurii
Pe care doar paşii tăi mari l-au bătut.

Tu, Zeul Pădurii, te rog, lasă vântul
Să-mi mângâie pleoapele-nchise în vis,
Să-i simt adierea în trupul de fată, 
Să simt că nimic nu-mi mai e interzis.
Desculţă prin iarbă mă vreau lângă tine,
Zâmbind ca un lujer de crin înflorit,
O aură albă să-ţi fiu, de iubire!
Zeiţa regatului tău înverzit!

Bucuresti : 14.04.2011

***




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)