duminică, 5 august 2012

Cu tine stau până în zori



E iarăşi noapte, ceasul e târziu.
În sobă doar tăciunii mai trosnesc.
Stai în fotoliu trist şi obosit
şi mă aştepţi prin gânduri să-ţi vorbesc.
Mă simţi în tine, suflet de poet,
Dar de ce oare-n braţe nu ma ai?
Ce vrajă neştiută ne-a atins
De nu poţi mângâierea să mi-o dai?

Un dor nebun mă leagă de-al tau dor
şi mă-nfioară seara lipsa ta.
În patul tău cu gândul mă strecor
Să-ţi dau căldura mea măcar aşa,
Ca să nu fii atât de-nfrigurat
şi-atât de singur printre amintiri,
Lumina mea aprinsă s-o primeşti,
Să reînvii din mii de răstigniri.

Cu tine stau aşa, până în zori,
Când stelele se sting spre răsărit
şi-n locul lor se naşte-o nouă zi,
Cu noi speranţe-n trupul odihnit.
Sărutul meu de dimineaţă, cald,
Cu drag ţi-l dau din florile de crin
În care mă găseşti din nou, iubire,
Să-ţi liniştesc şi ultimul suspin.

Bucuresti : 12.04.2011

***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)