duminică, 5 august 2012

Pentru cine?




Pentru cine-am venit pe pământ întrupată?
Pentru cine-am căzut dintre stele în lut?
Pentru cine-am uitat că-s eternă lumină
Şi-n acest efemer labirint m-am pierdut?
Pentru cine-am lăsat fericirea divină
Şi-am gustat din pelinul destinului meu?
Pentru cine-am deschis calea mea către moarte,
Rătăcind veşnicii, visul Tatalui meu?

Pentru cine-am venit să gust lacrimi de fată
Şi apoi din speranţe să-mi fac aripi spre cer?
Pentru cine-am uitat, în sfârşit, de durere
Şi învăţ să nu fiu doar un suflet stingher?
Pentru cine-am lăsat amintirile toate
Să se-ascundă sub praful secundelor reci?
Pentru cine-am deschis ochii încă o dată,
Pentru cine mi-am spus hotărat „ai să pleci!”?

Pentru tine, iubite, sunt  în lumea aceasta,
Pentru tine-am trecut prin o mie de cruci,
Pentru tine-am  venit! Să te-nvăţ ce-i iubirea!
Să te apăr de somnul acestor năluci!
Pentru tine sunt om trecător într-o viaţă
Când puteam să privesc dintre stele în jos,
Pentru tine–am dorit să trăiesc armonia
De a fi o femeie cu suflet frumos.

Pentru tine-am trecut şi prin foc şi prin săbii
Şi-am purtat mult prea mult ale vieţii poveri,
Pentru tine-am călcat peste pragul tăcerii
Şi-am păşit cu-n surâs către noi primăveri!
Pentru tine sunt azi Floare mândră şi albă,
Preacuratul tău Crin, din suspine-nflorit,
Pentru tine aştept zi de zi dimineaţa,
Pentru sufletul tău din iubire zidit!

Bucuresti : 29.04.2012

***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)