duminică, 5 august 2012

Femeia



Păcat ancestral şi icoană-n perete.
Privesc lumea asta şi-n ea mă cufund.
O nasc din durere, o legăn în braţe,
O mint sau i-arăt adevărul profund.
Cu mine începe misterul trăirii
şi-n mine se pierde tărâmul de basm,
Deschid cu privirea cărări de iubire
şi-apoi mă închid într-un glob de marasm.

Blestem şi descântec din mine se-nalţă
şi-n şoaptele mele pun leac sau venin,
Urgiile lumii le-nfrunt ca o stâncă
şi-apoi mă deschid ca o floare de crin.
Sunt albă scânteie aprinsă în noapte
Ce-arată ieşirea din strâmt labirint
Sau uşa-ncuiată ce-ascunde hotarul
Eternelor vise-n luciri de argint.

Am chip angelin şi chemare suavă,
Dar jocul durerii mă duce-n infern,
Demonice gânduri se luptă în mine
şi-acolo le-nving cu instinctul matern.
Îţi sunt destinată să-ţi fiu jumătate,
Cum ţie ţi-e scris jumătate să-mi fii,
Războiul puterii prea multe milenii
Ne-a-mpins spre iluzia pe care o ştii.

Am fost în trecut doar o Evă frumoasă,
Menită să-i fiu lui Adam ca un dar,
Apoi am urcat în icoană, Fecioară,
S-aduc din Lumină Cerescul Lui Har.
Acum sunt Femeia cu toate în mine,
E tot universul în mine clădit,
Dar numai alături de tine, Bărbatul,
Mă simt doar IUBIRE în trup înflorit.

Bucuresti : 14.04.2011

***


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)