duminică, 5 august 2012

Mă văd în oglindă



Mă văd în oglindă femeie frumoasă,
Cu suflet de floare de crin, înflorit,
Cu trup arcuit de zeiţă stăpână
În care mă simt un copil fericit!

Cuprind lumea toată-n privirea albastră
Şi-n inima mea universu-i cuprins!
În mine sunt toate-mplinitele vise
Şi focul etern de iubire aprins!

Sunt Floarea ta albă de Crin, parfumată,
Sunt cel mai frumos vis de-al tău împlinit!
Doar dragostea mea te înalţă la stele
Şi doar lângă mine te simţi fericit!

Doar eu te alint cum n-ai fost niciodată
Şi-n inima ta prizonieră mă las!
În tine mă simţi nesfârşita poveste,
Aşa cum în mine te simt... pas cu pas...

Bucuresti : 29.04.2012

***


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)