duminică, 5 august 2012

Aş vrea să-ţi fiu...



(varianta)

Aş vrea să-ţi fiu Floarea de Crin care cântă
În zorii de ziuă, spre tine dansând,
Să-mi fac din petale o rochie sfântă
De albă de mireasă, aievea visând.
Aş vrea să-ţi fiu caldă, plăcută mireasmă,
Altarul să-ţi plângă de dor răscolit,
Prin genele-albastre din catapeteasmă
Să văd cum m-aştepţi tot îndrăgostit.

Aş vrea să-ţi fiu Floarea de Crin care ştie
Că toată durerea în veci s-a sfârşit,
Că trupul firav lângă tine-o să-mi fie,
Iar tu lângă sufletul meu înflorit.
Aş vrea să-mi fii pas peste albe covoare,
Gustând din corolă parfumul de mir,
Curată minune să-ţi fiu la picioare,
Boboci nesfârşiţi de Iubire pe-un fir.

Aş vrea să-ţi fiu Floare de Crin la icoana
La care te-nchini dimineaţa, în zori,
Nectarul din mine să-l simţi în poiana
În care, visând, ne-ntâlnim uneori.
Pe frunte să-mi pui o cunună de stele,
Şi-n poală de rochie - a lunii scântei,
Cărările nopţii să-mi fie fidele,
Să-mi vezi numai tu umbra paşilor mei.

Aş vrea să-ţi fiu Floarea de Crin adorată
Să simţi cum spre tine cu dorul păşesc,
Să-mi sorbi numai tu polenul de fată
Din genele ochilor ce te iubesc.
În braţele tale să-mi strângi primăvara
Ce freamătă-n trupul meu alb, parfumat,
Iar sufletul tău să cunoască fecioara
Din inima-n care doar tu ai intrat.

Bucuresti : 08.04.2012

***



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)