duminică, 5 august 2012

În noapte, târziu, dansând



Iar cântă în mine arcuş de vioară,
Romanţă frumoasă în noapte, târziu.
Făclii lucitoare sunt stelele-aprinse
Sub care aş vrea lângă tine să fiu.
Adânc, în pădure, o pasăre sură
îşi cântă şi ea versul ei minunat,
Iar vântul îi poartă prin frunze ecoul,
Fior neştiut pe sub cer înstelat.

Trimit către tine departe, departe,
Solfegii de dor ce-mi răsună în piept.
Din inima mea armoniile urcă
şi doar către inima ta le îndrept.
Tu simţi cum m-apropii şi stai la fereastră
şi-n braţe de suflet mă prinzi surâzând,
M
ă-nvârţi printre voaluri de sunete albe,
Refrenul iubirii încet fredonând.

în camera ta cu lumină difuză
Mă strângi lângă tine şi ochii-mi săruţi,
Pianul vibrează în ample acorduri
în care dansăm doar de lună ştiuţi.
Târziu, către zori, melodiile toate
Se pierd printre raze de soare pe rând,
Dar noi ne trezim fericiţi după visul
în care am fost împreună, dansând.

Bucuresti : 13.06.2011

***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)