duminică, 5 august 2012

Dezbracă-mă



Dezbracă-mă de gândurile toate, iubitul meu,
şi-apoi să mă priveşti.
Să vezi cum sunt când, goală de-nţelesuri,
Când, fără să-mi închipui tot ce eşti,
Cu ochii te vei căuta în mine.
Sunt o oglindă vie pentru tine,
Sunt sufletul ce-n taină îl iubeşti.

Dezbracă-mă de vorbele rostite, iubitul meu,
şi-apoi să mă asculţi.
S-auzi cum inima din mine-nfiorată,
în ritm de dor şi dragoste curată,
îţi va cânta aceeaşi simfonie
Ce inima din tine înc-o ştie.
Dă-mi jos cuvintele în care-s îmbrăcată!
şi ai să vezi că sunt asemeni ţie!

Dezbracă-mă de visele frumoase, dragul meu,
şi-ai să mă pierzi!
Căci n-am să mai fiu eu!
Nu voi mai fi femeia, templul sacru
în care dragostea e foc în lumânări.
Nu voi mai fi frumoasa ta iubită.
Nu voi mai fi răspuns la întrebări.
De visele iubirii tale dezgolită
îţi voi rămâne-o umbră pe cărări.

Bucuresti : 22.10.2011

***


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)