duminică, 5 august 2012

Te-aştept cum nimeni nu te-aşteaptă!



Iubitul meu, spre tine vin în taină,
Păşind desculţă-n iarbă, pe-nserat.
Deasupra mea se-aprind frumoase stele,
Ca-ntru-un tablou de dragoste pictat.

Sub teii plini de flori şi de miresme
Te-aştept să vii şi-n braţe să mă iei,
Ca pe-un copil să mă săruţi pe frunte
şi-apoi să te priveşti în ochii mei.

Te vei simţi iubit ca nimeni altul
şi vei uita de cer şi de pământ
Când, în albastrul dincolo de gene,
Vei coborâ ca într-un templu sfânt.

Vei fi al meu, ofrandă pe altarul
Ce trupul meu atunci va deveni
şi-n albe flori de crini împodobită
şi-n alb parfum de dor te voi iubi!

Te-aştept să vii cum nimeni nu te-aşteaptă!
şi-n jurul meu te caut ca prin vis,
Jertfind tăcerea nopţii în suspine
Pe drumul plin de stele, interzis…

Bucuresti : 13.06.2011

***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)