duminică, 5 august 2012

ştii că exist!!!




în ochii tăi dorinţele se sting
şi-n clipele de mâine nu mai speri...
Cum să-ţi arăt că nu sunt doar un vis?
Deşi exist, sunt... unde??... nicăieri!!!...

Când lângă tine ochii tăi mă vor
într-un ecou de dor mă regăseşti.
Parfumul meu îţi dăinuie în piept,
Dar...  nu-i de-ajuns... pe cine să iubeşti?

în preajma ta doar sufletul îmi stă,
Căci doar prin el la tine pot s-ajung.
Cum să-ţi arăt că sunt mai mult decât
Tăcerea ta şi-al tău suspin prelung?

în noapte, printre stele, gândul u
Se împleteşte tandru cu-al meu gând.
Doar trupul ţi se frânge ne’ncetat
Un trup frumos, de fată, căutând.

Pe-obrazul tău speranţele se scurg,
Iar clipele de-acum se duc spre ieri.
De ce te laşi de-absenţa mea ucis?
ştii că exist!!!... Te-aştept spre nicăieri!!!

Bucuresti : 16.05.2011

***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)