joi, 2 august 2012

Fiorul în care lacrimi se topesc



Citesc acum cuvântul tău şi-aş vrea să ştii ce e în mine,
Aş vrea să ştii că tot ce spui e jar aprins pe-obrazul meu,
ştii că gândurile tale nu sunt doar simplele cortine
Peste povestea unei clipe în care-am să te-aştept mereu.

Voi fi aici când vei dori un strop de dragoste curată
Şi-oricând vei vrea să-ţi fiu în ochi, nu lacrimă, ci dor nestins,
Când vei simţi adânc absenţa parfumului de albă fată -
Un crin frumos stând la fereastra unde-o lumină s-a aprins.

A nins din nou peste oraş... şi-a nins prea mult şi peste mine...
Din depărtarea dintre noi culeg doar vise şi tăceri.
Mi-e dor de-a stelelor sclipire sub care nu ştiam suspine,
Mi-e dor de clipa mea cu tine, chiar dacă-i fără mângâieri.

Aievea nu voi fi nicicând în braţul tău care mă cheamă,
Dar pot să fiu acel fior în care lacrimi se topesc.
Te pot primi cu-nfrigurare acolo unde nici o teamă
Nu te alungă - în lumina ce o aprind când te zăresc.

Bucureşti : 08.02.2010

***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)