joi, 2 august 2012

Buna Vestire



Sunt Floare de Crin înflorit pe-nserat.
Spre stele-mi ridic parfumate petale!
Le-nalţ către ceruri, aripi să-mi desfac,
Din noapte să zbor spre luminile Sale.

EL ştie ce vreau şi-mi trimite în jur
Iubirea din alte aripi luminoase.
Prin îngerii Săi îmi trezeşte acum
Speranţe în albe petale frumoase.

Prin florile mele de crin înflorit
Polenul Iubirii din rouă răsare.
Comoară de Bună Vestire-am primit
Şi-o-mprăştii grăbită din floare în floare!

Şi zbor fericită, zâmbind tuturor!
În inima mea a sosit primăvara!
Zăpezile albe de ieri se topesc,
Culori din Iubire se-aprind până seara!

Am soare în suflet! Am dor necuprins!
Şi, iată, Lumina se face aripă!
Vestesc tuturor că bobocii de crin
Nesfârşit înfloresc, Iubirii risipă!

Bucureşti : 05.02.2010

***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)