miercuri, 1 august 2012

Botează-mă, Ioane!



Botează-mă, Ioane, Prorocul din pustie,
Aşa cum, în vechime, pe EL L-ai botezat.
Prin apa din Iordanul purificat de Domnul
Să speli dureri şi lacrimi de care n-am scăpat.

Botează-mă, Ioane, ’Nainte mergătorul
Şi iartă-mi neputinţa prin care am căzut.
Tu spală-mi decăderea păcatelor ştiute
Şi-a celor neştiute pe care le-am făcut.

Botează-mă, Ioane, decapitat Părinte,
Din apa ta sfinţită să-mi dai din nou puteri.
Tu Sfântul Duh mi-l cheamă, căci sufletul îmi plânge
Şi-ajută-mă de mâine să-mi iert cele de ieri.

Botează-mă, Ioane, alături de aceia
Ce-aleargă către tine cu sufletul smerit.
Ridică-ne în braţe spre Cerul de la care
Iubire şi Lumină în suflete-am primit!

Bucureşti : 06.01.2010 - Boboteaza

***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)