sâmbătă, 4 august 2012

De ziua florilor eu plâng



E-o zi în care lumea cu drag sărbătoreşte
Culoarea din petale şi-al florilor parfum.
Eu astăzi plâng... Lumina în mine nu-nfloreşte.
Pe El îl văd cum intră în templu de pe drum.

Se bucură azi lumea, dar mâine îl va vinde,
Iar florile acestea în spini s-or preschimba.
Pe fruntea Lui cunună vor fi şi-L vor cuprinde,
Iar sângele pe pleoape ei i-l vor aşeza.

El vine-n faţa lumii destin să împlinească,
Neascultarea toată s-o ia asupra Sa.
Trecând hotarul Morţii din moarte să-nflorească,
Lumina Nemuririi din chinuri să ne-o dea.

Eu, floarea parfumată, sunt Crinul din poveste
Şi-am fost, atunci, în noaptea când El ni s-a născut.
I-am fost Bună Vestire, căci El Iubire Este!
Şi doar prin Înviere noi toţi L-am cunoscut!

Stau printre flori, cu ele, dar ochii mei în lacrimi
Se tânguie pe calea pe care-L văd venind.
Iert lumii veselia trăită printre patimi.
El vine s-o salveze murind şi înviind...

Bucuresti: 10.03.2010

***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)