sâmbătă, 4 august 2012

Azi vin…



Azi vin către Tine în albă Lumină.
Chemarea Ta sfântă mă arde în piept.
Păşesc spre regatul Iubirii senină,
Alături de Soare demult mă aştept.
Tu, Fiul Cel Veşnic, mă vrei lângă Tine,
O Clipă eternă mireasă să-Ţi fiu.
Alături de sufletul meu care vine
Tu cheamă-mi şi trupul ce încă mi-e viu.

Azi vin ca o Floare de Crin parfumată,
Pe braţul Tău sfânt adormită mă las.
Buchet de Lumină - acum albă fată,
Devin pentru Tine după încă un pas.
Azi vin să m-alătur, eu, simplă scânteie
În  roşia ardere-a Soarelui meu,
Ca suflet aprins într-un trup de femeie
În  razele Tale să intru şi eu.

Azi vin fără teamă Fericirea s-o caut
În glas de viori care plâng printre nori,
În taina pierdutului cântec de flaut,
Şi-n albele clape bogate-n comori.
Prin cor îngeresc ce înalţă-osanale
Se-aud ale Tale chemări către Cer.
Azi vin lângă Tine, păşesc pe-a Ta Cale!
Primeşte-mă, Doamne, Lumină-n eter!

Bucuresti: 11.03.2010

***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)