marți, 24 iulie 2012

Voi reveni, mamico



Sunt îngerul tău protector dintre stele,
Mămico, nu mai suspina,
Curând vei uita de durerea din suflet
Când ţie mă voi arăta.

Mă voi întoarce, mămico, să ştii,
Voi reveni pe pământ,
În forme de nori îmbrăcată voi fi,
Purtate spre soare de vânt.

În sprintene aripi de rândunică
Voi coborâ uneori,
În zâmbetul vesel al vreunei copile
Mă vei revedea alteori.

Voi fi lângă tine, mămico, în vise,
La sânul tău voi adormi,
Pe perna pe care mi-ai pregătit-o
O urmă tu vei regăsi.

În albe petale de flori voi veni,
Parfumul te va-mbrăţişa,
În faţa icoanei la care te rogi
Mereu te voi mângâia.

Din toate aceste cuvinte şoptite
Primeşte în inima ta
Iubirea mea toată şi pacea în suflet
Şi ruga de-a nu mă uita.

Bucureşti: 25.08.2009

***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)