miercuri, 25 iulie 2012

Pasul către mâine




Confuz mi-e pasul către mâine,
Deşi văd dincolo de pas.
ŞTIU destinaţia finală,
Dar pân-acolo?.... ce-a rămas?

Ce flori, pe cale, voi culege
Şi-n ce parfum voi adormi?
E Genţiana cea visată
Salvarea? Ea va înflori?

Ce neştiute suferinţe
Mă vor soma să le primesc
În schimbul clipelor frumoase
Ce-n vis deja mi le trăiesc?

Ce vămi voi trece fericită?
Şi care vor dori pe loc
Să mă oprească şi să-mi ceară
Tribut pe clipa de noroc?

Mi-ajunge timpul plin de lacrimi!
Deşi... pe-acestea le-am cerut
Să mă înveţe cum, spre mâine,
Să vin cuminte din trecut.

Respir adânc şi merg ’nainte
Şi rog întregul Univers:
Să nu mai sufăr niciodată
Acolo unde am de mers!

Iar paşii ce va fi să-i fac
Cărarea dreaptă să o ţie,
Iar cei ce-n drum m-or însoţi -
Toţi - fericiţi şi ei să fie!

Nu vreau un schimb de suferinţă
Cu fericirea cuiva!
Ci armonia absolută
În viaţa tuturor şi-a mea.

Cu freamăt viu îmi chem Lumina!
Cu inima o simt plutind
În jurul meu şi pe cărarea
Pe care-nvăţ să merg...  iubind!

Bucuresti : 18.11.2009

***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)