luni, 23 iulie 2012

Ninsoarea de lumină




Azi plouă încet, cuminte, dar printre picături
Lumina minunată din cer, prin apa vie,
Se scurge peste lume, luceşte în frunziş,
Şi mă încarcă iaraşi c-un val de energie!

Privesc atentă jocul, ninsoarea de lumină,
Şi calmul peste gânduri se-aşterne liniştit.
Tumultul zilei mele se pierde în văzduhul
Ce mă inundă-n lacrimi de cer îndrăgostit.

Emoţia mă umple de tainice vibraţii,
Tăcerea, ca o boare, din aer mă pătrunde,
Plutesc în spaţiul amplu cu gândul şi privirea,
Şi-ascult uimită timpul cum moare în secunde.

Mi-e bine şi mă bucur de pacea ce mi-e dată.
Mă las în voia Clipei... îi dau al meu cuvânt.
E privilegiul magic ce îl primesc smerită,
Moment de înălţare spre ceruri, cu avânt!

Bucureşti : 02.06.2009

***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)