marți, 31 iulie 2012

Dincolo de stele


Când dincolo de stele ne vom reîntâlni,
Când vom dansa cu ele,
Când iar mă vei privi,
Vei fi uimit să afli că timpul meu de-acum
A fost salvat de tine...m-ai ridicat din drum.
Azi, dincolo de joacă şi dincolo de cânt,
Simt mai presus de tot 
Ce spun într-un cuvânt.

E timpul pentru vise şi zboruri către stele
Când inimii-i dau voie
Să tremure ca ele…
Şi-o las să-mi cânte versul ce eu nu-l ştiu cânta
Şi-ascult vrăjită ritmul ce-i scris de mâna ta.
Acum te simt alături, simt cum inspiri din mine
Iubirea din lumina
Ce mi-o oferi din tine.

Acum e clipa care, uimită, stă şi-aşteaptă
Să ne rostim preaplinul
În fiecare şoaptă
Şi, aşteptând în trupuri, uităm să respirăm…
Ne cautăm frenetic în vorbe... ne visăm…
Ne pierdem în uitare şi nu mai vrem să ştim
De univers… de oameni…
Ştim doar că ne iubim!

Bucuresti : 27.12.2009

***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)