marți, 24 iulie 2012

Iubesc Pământul!




Atât de mult iubesc Pământul!
Frumos i-e chipul între maluri,
Croit în piatră sau nisip,
Cu plete de păduri şi valuri!

Atât de mult iubesc Pământul
Ce freamătă-n izvoare dulci,
Şi-aripi de fluturi şi petale
Îi ţes cunună printre stânci!

Atât de mult iubesc Pământul
Cu inocenţa-i de copil
Ce-şi lasă sufletul în soare,
În voia tuturor, umil!

Ţărâna mea din trup e-a lui,
Iar sângele – zăpezi topite,
Din ochii mei albaştri curg,
Ca lacrimile, ploi cernite.

Când eu suspin, el se-nfioară,
Iar fericirea mea e-a lui,
Din  coasta lui mă simt născută,
Dar el se simte-al nimănui.

Aş vrea să-i fiu din nou copil,
Iubită,  mamă şi stăpână,
Să-l mângâi şi să-i spun că EL
Îl va salva cu sfânta-I mână!

Bucuresti: 05.10.2009

***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)