luni, 23 iulie 2012

Floarea roşie de mac




Sunt floarea roşie de mac
Din câmpul plin de romaniţe,
Şi-n valsul verii mă înclin,
Ca-n basme, tinere domniţe.

În izolarea-mi princiară
Văd două fete alergând
S-adune flori de coroniţă,
Să şi le prindă-n păr, râzând.

Au rupt un braţ de romaniţe
Şi un mănunchi de albastrele,
Iar eu mă uit tânjind şi aş vrea
Să fiu şi eu mănunchi, cu ele.

Podoabă roşie, de mac,
Deschisă veselă-n câmpie,
În părul lor m-aş împlini,
Iubirii lor le-aş fi solie.

Dar nu mă vor, ştiind, se pare,
Că repede mă ofilesc,
Că frumuseţea din petale
Din rădăcini mi-o înfloresc.

Sunt floarea roşie de mac
Rămasă singură în crâng.
În zori voi râde iar în soare
În timp ce alte flori se frâng.

Bucureşti : 30.05.2009

***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)