marți, 31 iulie 2012

Prizoniera mea, tristeţea



Azi m-am rugat la ceruri să m-ajute
Să scot din mine toată frumuseţea
Pierdutelor cuvinte din adâncuri
În care prizonieră mi-e tristeţea.

Să fac din ele foc, vâlvoi să ardă,
Să mistuie suspine neoprite,
Iar prin destinul pârjolit în slove
Să uit de ursitoare despletite.

Să fac potop din ele, să-mi cuprindă,
Cu fiecare val, sărate lacrimi,
Să îmi scufunde timpurile-n care
Îmi înfloreau în suflet numai patimi.

Să le îngrop în ţarina pustie,
Definitiv deşert să le-nconjoare,
Să nu mai ispitească nici un suflet
Spre adâncimea lor amăgitoare.

Iar, la final, ceva de va rămâne
Nerisipit, îmi voi trimite vântul
Să spulbere din colţuri prăfuite
Nălucile ce mi-au păzit mormântul.

Şi, astfel, voi pătrunde prima oară
În carcera cea rece şi tăcută
Zâmbind timid la primele cuvinte
Ce-mi vor şopti iubirea renăscută.

Bucuresti : 17.12.2009

***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)