marți, 31 iulie 2012

Şi eu cred în Moş Crăciun!




Şi eu, ca tine, cred în Moş Crăciun!
Povestea lui o ştiu şi eu prea bine.
Sunt un copil ca toţi copiii lumii
Şi îl aştept să vină şi la mine.

Mă va-ntreba dacă am fost cuminte?
Şi ce greşeli în viaţă-am mai făcut?
Nu cred că Moşul va mai vrea să ştie
De tot ce-a fost în timpul meu trecut.

De-acum-nainte îi voi spune, dulce,
Ca un copil frumos şi alintat,
Ce vise am, ce clipe fericite
În anii care vin mi-am programat.

Îi voi vorbi acum despre iubire,
Despre speranţe pentru anul nou.
Şi-n loc de poezie îi voi spune
De-aripile ce le-am primit cadou.

Şi va rămâne-n loc, uimit de mine,
Şi-mi va zâmbi prin albele-i mustăţi,
Simţindu-mi fericirea şi lumina
În loc de cenuşiul de-alte dăţi.

Şi-l voi iubi pe Moş Crăciunul meu,
Nu ca pe-acel bătrân venit pe drum,
Ci ca pe-Acel Copil născut din ceruri
Cu care ne-om juca din nou acum.

Şi-l voi ruga să îmi aducă-n dar
Lumina Lui cea sfântă din Lumină!
Şi-n toţi copiii lumii să aprindă
Scânteia de pe faţa Lui senină!

Bucuresti : 23.12.2009

***



Paşii oricărui copil se îndreaptă
către braţele lui Moş Crăciun.
Dincolo de el mulţi uită că sunt tot copii.
Uitasem şi eu... dar mi-am amintit...

Paşii mei m-au adus înapoi la el
şi înapoi la copilul din mine.

Acum ştiu că şi EU SUNT un copil mare...
Ca şi tine.


***

În seara de Ajun,
când vine Moş Crăciun
păşind spre brad tip-til
c-un vis pentr-un copil,
mă-ndrept şi eu spre tine
cu inima din mine...

24.12.2009

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)