joi, 26 iulie 2012

Prin Tine mă întorc din nou în mine




Ascult colinde sfinte în odaia
În care am aprins azi lumânări
Să-mi scriu tăcute gânduri în cuvântul
Ce-nalţă către Tine întrebări.

Mi-e-atât de dragă liniştea aceasta!
În ea mă recunosc copilul Tău.
Mă simt asemeni Ţie de Crăciunul
Când iar Te naşti - ca Fiu de Dumnezeu.

Când îngerii, cântând, din cer coboară
Să îţi aducă-n braţe flori de crini,
Din mâna lor primesc şi eu destinul:
O cruce sub cununa Ta de spini.

Când magii Ţi se-nchină înainte,
Cu smirnă, aur şi tămâie-n dar,
Primesc şi eu trădarea prin arginţii
Ce Iuda i-a primit în buzunar.

Când cei săraci te recunosc Mesia,
Uimiţi de steaua ce Te-a însoţit,
Şi eu sunt judecată de sinodul
Ce Te-a trimis pe cruce, osândit.

Când turmele de oi îţi stau în preajmă
Şi-n Miel nevinovat Te văd născut,
Îţi simt şi eu tăcerea şi durerea
În faţa celor ce nu Te-au ştiut.

Când Maica Ta, preasfântă şi curată,
Te-aduce lumii, dat de Dumnezeu,
Te simt Copilul care iar se naşte
De două mii de ani prin trupul meu.

Prin Tine mă întorc din nou în mine,
Unde-n iubirea Ta am înviat.
Tu eşti scânteia de lumină-n care
Îmi amintesc să fiu cum m-ai creat.

Bucuresti : 13.12.2009

***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)