marți, 24 iulie 2012

Porumbelul Alb




Azi am primit solie de lumină
Pe aripi albe fluturând în zbor
Şi-ncerc acum să descifrez mesajul
Adus de  porumbelul călător.

Imaginea divină mă cuprinde
Şi-n spirit mă trimite în trecut
Când Fiul Omului primea botezul
Şi când prorocul L-a recunoscut!

Şi martor sunt acum la scena sfântă
Când vocea Domnului îi spune: Fiul Meu!
Când din înalturi Sfântul Duh coboară
Şi-L recunoaşte:  Fiu de Dumnezeu!

În chip de porumbel bălai apare
Sfânt Duh de veşnicie purtător
Deasupra capului Aceluia ce nouă
Ni s-a jertfit, fiind nemuritor.

De-L vom urma pe drumul spre Golgota
Şi de vom duce-n spate crucea Lui
Ne vom salva şi vom primi răsplata:
Duh din aripa porumbelului.

Nădejdea mea îmi ţine Calea dreaptă
Căci am văzut aripa Lui în zori
Purtând mesajul Domnului spre lume:
- Copiii Mei, sunteţi nemuritori!

Bucuresti: 13.10.2009

***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)