marți, 31 iulie 2012

Zidită în cuvânt




Am primit din ceruri versul ca ursită,
Şi-l zidesc în mine, şi-mi ridic castel
Pe-o colină mândră, de-ape-nconjurată,
Turn de apărare fără pod spre el.

Poarta n-are lacăt , nu-i bătută-n cuie,
Singura fereastră este spre apus,
Scara în spirală duce spre odaia
Unde zace-n lanţuri sufletul supus.

N-am străjeri la uşă în armuri de luptă,
Nu am la fereastră gratii de oţel.
Lanţul ce mi-l ţine este doar cuvântul
Scris de ursitoare numai pentru el.

N-are cum să urce-n stelele în care
Timpul se dilată spre-a te întâlni.
Nu-ndrăzneşte pasul dincolo de clipă,
Doar aici e spaţiul în care va fi.

Sunt prezentă-n versul care îţi vorbeşte
În această clipă. Mâine nu vom şti
Dacă zidu-n care eu sunt prizonieră
Tot aici, ca astăzi, îl vei mai găsi.

Bucuresti : 15.12.2009

***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)