luni, 23 iulie 2012

EMMA - Eternul Miracol, Maternă Alinare



Etern Miracol eşti, copile!
Te-aştept de mult în vise să-mi apari!
Eşti minunată mângâiere
Rostită-n lacrimi şi durere!
Nimic nu ştiu în lipsa ta!
Ultimul gând de l-aş avea
La tine-n rai s-ar înălţa.

Miracol întrupat din nemurire,
Istovitoare-mi pare viaţa fără tine,
Regrete şi suspine mă topesc,
Aştept în vis măcar să te zăresc!
Copile drag, mi-e inima la tine!
Oricâte zile aş avea senine
Le-ntunecă absenţa ta.

Maternă alinare eşti, copile!
Ai răscolit, plecând, suflarea mea pe veci,
Te-ai înălţat în Cer nevinovat!
Etern rămân un om neconsolat!
Risipă de iubire nerostită,
Nepotolit oftat, în el zidită,
Aşa mă simt neîncetat.

Alinare, îngeraşule, aştept!
La noapte dintre stele cu dor te voi chema!
În vis venirea ta mi-a fost promisă,
Nici-o fereastră nu va fi închisă!
Ascultă-mi ruga - jar nestins,
Rănit mi-e gândul necuprins!
Eşti tot ce m-ar putea salva.

Bucureşti : 16.06.2009

***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)