miercuri, 25 iulie 2012

Reînvăţ iubirea, inima învaţă!


  Dacă poezia tot mi-a fost ursită
Am cântat în versuri, lumii i-am zâmbit!
Sufletul meu, astfel, s-a-năl
ţat în stele
Şi s-a-ntors în taină mult mai fericit!

Poate niciodată n-a sperat să guste
Rodul nemuririi din copacul sfânt.
E iubire-acela? Mărul nu-i ispită?
Îndoiala-şi spune ultimul cuvânt.

E cuminte gândul care-l linişteşte
Şi se-aşterne simplu peste întrebări.
Sufletul din ceruri se întoarce-n mine
Aşteptând să-şi afle noile cărări.

Simte mângâierea vechilor cunoaşteri
Şi-mi închide ochii-n leagănul trecut
Când copilăria nu-şi trăia durerea
Anilor din urmă-n care am crescut.

E frumoasă noaptea naşterii în Domnul
Şi mă înfioară Sfântul Său Botez,
În genunchi suspină sufletul la Crucea
Unde-L răstigniră alţii fără Crez.

Toate sunt simboluri? Toate sunt aievea?
Unde-i  neştiinţa-n care suspinam?
Unde este vremea când plângeam ascunsă
Şi când, către ceruri, ochii-i înălţam?

Din icoane sfinte încă mă priveşte
Şi îmi poartă, încă, paşii către El,
Sufletul din mine-L va slăvi de-a pururi
Ştiind că-i scânteie-aprinsă de Acel.

Ştiu că timpul zboară compromis de Clipă,
Ştiu că viitorul e Aici şi-Acum,
Dar cuminte-i gândul născut din povestea
Dogmelor creştine, din al lor parfum.

Sunt şi eu alături, lângă poarta lumii
Ce se va deschide către cei cuminţi!
Toţi vom trece pragul! Raiul-l vom cunoaşte!
Vom trăi-mplinirea viselor fierbinţi!

Spre ascensiune sufletul mă cheamă
Şi-l ascult atentă... şi învăţ să urc.
Reînvăţ iubirea, inima învaţă!
Iar cu voi alături sper să mă descurc!

Bucuresti: 12.11.2009

***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)