marți, 31 iulie 2012

Eşti cumva miliardară?


Întrebarea jucăuşă
ne transformă în actori:
- Eşti cumva miliardară?
mă întrebi adeseori.
- Nu, nu sunt! vine răspunsul
şi, frumos, mă contrazici:
- Nu-i nimic, vei fi! Ştiu bine.
În curând – trei luni de-aici!

Râd cu tine de scenariu
şi-ţi răspund că nu mă vreau
Cu-o avere mare-n faţa
celor mulţi care n-o au.
Nu vreau să mă văd în rolul
celor ce administrează
Bogăţii. Eu vreau doar rolul
celor ce încă visează.

Nu mai vreau să joc în filme
personajul principal
Doar că voi avea bugetul -
costul vreunui text banal.
Vreau să fiu în pielea celei
care încă mai iubeşte
Simplu, cald, cuminte, tandru.
Aşa sunt acum. Zâmbeşte!

Să mă-ncred în teoria
lui Maslow, cel care-a spus
Că nevoile-mplinite
mă înalţă cât mai sus?
Că, bifând în piramidă
şi averea câştigată,
Voi putea să fiu eu însămi,
cea total manifestată?

Nu ştiu... poate.. însă preţul?
Lacrimile cui vor curge?
Cum voi mai privi în ochii
celor ce atunci vor plânge?
Nu va fi un film cu lacrimi?
Fără suferinţă, spui?
Te iubesc! Atât contează!
Uită restul filmului!

Bucuresti : 30.12.2009

***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)