marți, 31 iulie 2012

Esti parfumul iubirii mele



Spuneam odată că mă simt o floare
Şi-n timp, în multe flori m-am întrupat:
În roşu mac, în crizantemă albă
În crinul înflorit pe înserat.

Din albe şi fragile lăcrămioare
Mi-am construit cetate pe pământ,
Iar galbenul mănunchi de sânziene
Mi-a devenit cunună-ntr-un cuvânt.

Dar dintre toate florile prin care
Mi-am împlinit destinul pregătit
De una singură uitam tot timpul,
Deşi în vise ea mi-a înflorit.

Acum am devenit a ei grădină
Şi-s soare, vânt şi apă pentru ea,
Ţărână-i sunt în care rădăcina
I se-adânceşte, să o simt a mea!

În visul de copil era albastră
Şi o vedeam  - salvare din infern.
Minunea ei e-n mine înflorită
Şi va rămâne-n inimă etern!

Iar tu îmi eşti parfum al florii mele
Pe care genţiană o numeam.
Acum, când te inspir, îi spun Iubire!
Şi este chiar aşa cum o visam!

Bucuresti : 30.12.2009

***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)