sâmbătă, 4 august 2012

În Clipa cea mai dragă



În Clipa cea mai dragă nu voi mai fi scânteie
A Florii înflorite şi-a Crinului parfum,
În Clipa-aceea sfântă nu voi mai fi femeie
Şi-n noapte, rătăcită, nu voi mai fi pe drum.

În Clipa cea mai dragă mă voi uita pe mine,
Şi-n Sinea mea, deplină, eu mă voi regăsi.
Voi fi deja întreagă, o flacără din Tine,
Un foc aprins ce arde doar pentru-a Te iubi.

În Clipa cea mai dragă voi fi numai Copilul
Ce s-a întors Acasă, în braţe să îţi stea,
Iar sufletul ce astăzi îmi fumegă fitilul
Va străluci-n Lumina ce-atâta şi-o dorea.

În Clipa cea mai dragă din rugăciuni profane
Voi face scară albă şi trepte către Cer,
Voi împleti în ele-a distanţelor liane
Trecând aşa hotarul acela efemer.

În Clipa cea mai dragă vor fi cu mine toate
Scânteile ce astăzi mai ard în lumânări.
Ne vom iubi şi-acolo şi, cine ştie... poate...
Vom retrăi incendiul prezentelor visări.

Bucuresti: 11.03.2010

***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)