duminică, 5 august 2012

Te-aştept să vii Lumină din Lumină



Te-aştept să vii în noaptea asta sfântă
În lumânarea mea să Te aprinzi,
Lumina Ta în ochi să-mi strălucească
Iar ei să-Ţi fie tainice oglinzi,
Iertarea Ta să o primesc în suflet
Prin roşul ou cu sânge-ncondeiat,
Căci mult prea des Te-am ridicat pe cruce,
Printre tâlhari, şi-acolo Te-am uitat.

Te-aştept să vii din nou în  întuneric,
Spre zorii zilei iar să mă îndrumi,
Căci am pierdut cărarea Ta cea dreaptă
Mergând prin labirintu-acestei lumi.
În trup frumos de ceară, coborâtă,
M-am rătăcit de focul Tău etern
Şi-aştept acum scânteia Ta în mine
S-o simt cum mă ridică din infern.

Te-aştept să vii Lumină din Lumină,
Cu Harul Tău pe creştet să m-atingi,
Să mă întorci la viaţă din mormânturi,
Căci moartea numai Tu poţi s-o învingi.
Minunea Învierii Tale, Doamne,
Îmi aminteşte iar că n-ai plecat,
Că eşti în mine flacără aprinsă
Şi că de răstignire m-ai iertat!

Bucuresti : 23.04.2011

***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)