sâmbătă, 10 iulie 2021

Vesnicia care s-a nascut la munte - Poiana Secuilor

 



Dupa atata munca, zi de zi, de peste o luna incoace, ne-am zis sa ne luam si noi un mic concediu la munte si sa calcam si muntele cu pasul, nu doar sa-l admiram din balcon. 😃

Daca luam cu noi aparatul foto in loc de telefoane, faceam cateva poze-vedere, atat de frumos a fost decorul, vremea, soarele, muntele, cerul, norii, lumina, temperatura, noi... 🙂

Azi am fost spre Trei Brazi, apoi am cotit la dreapta, spre Poiana Secuilor. 

















La Trei Brazi nu este indicata excursia in weekend. Prea multe masini si prea multa lume. Dar am fost insotiti de doua persoane care numai in weekend puteau ajunge. 🙂❤












La Poiana Secuilor am fost o singura data, in copilarie. Nici nu mai tineam minte locul, doar drumul minunat pana acolo. 🙂

Am petrecut cateva ore foarte relaxante si chiar este un loc potrivit pentru toate varstele si gusturile. Nu au discoteca 😉, dar mugetul si talangile vacilor din cirezile de pe pasune pot sustine ele un concert special pentru turisti 😃, alaturi de concertele de muzica folk programate pentru serile de vara. 🙂



















Decor montan, asezonat cu rustic, imbinat cu trecatoare accente moderniste, cu concert in acompaniament discret de armonii elitiste, de talanga in do minor major. 😃

Am si exemplificari sonore. 😃






























Cineva spunea ca "vesnicia s-a nascut la sat". Cred, totusi, ca era si un munte prin apropiere, c-o padure si un drumeag linistit pe-acolo.... cu vacute si dulai de paza.... 😃



10.07.2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)