sâmbătă, 24 iulie 2021

Si Ema prefera verdele

 


- Sunt frumoasa, mami?

- Esti, Ema! Esti cea mai frumoasa! 🙂

- Mai frumoasa decat ieri?

- Mult mai frumoasa, Bubulina! Cu asa coafura eleganta, esti de o mie de ori mai frumoasa decat ursuletul pufos de ieri! 🙂

- Ok, atunci putem incepe filmarea. Motooooor.....!!!

Cred ca v-ati dat seama deja, Ema face reclama la sampoane.

Ca reclama la esarfe a facut destul si inca mai face. Dar, inainte de filmari, a trecut printr-un proces amplu de reinventare, de regasire de sine, de descoperire a unei noi identitati, una "a la Mireille Mathieu". Asa mi-a cerut in mod expres! 

- Sa fie o tunsoare a la Mirelle Mathieu, mami, ca aia ma avantajeaza cel mai mult, da?

- Bine, Ema, asa va fi. 🙂

Mai problematic a fost cand am ajuns la recuzita pentru filmare. 

- Mami, ce vezi tu in neregula in tabloul asta? Adica, pe principiul "what is wrong in the picture"? Sa-ti dau niste indicii, in caz ca n-ai observat. Esarfa ta verde? Check. Esarfa mea verde? Check. Pieptanul verde? Check. Sampoanele verzi? Check. Floarea verde? Check. Brazii de afara verzi? Check. Asadar, ghici ciuperca ce-i? Cum e foarfeca? Ce cauta foarfeca aia in cadru?

- Pai, Ema, cu ea ti-am realizat minunea aia de frizura "a la Mirelle Mathieu"! E perfecta! 😃

- Nu, nu, nu! Nu e perfecta deloc! Este "out of scenario"!

Ufff, ce ti-e si cu copiii astia emancipati! 😃

A trebuit s-o mituiesc ca sa accepte foarfeca rosie in cadru. 

Ea ca nu, eu ca da, ea ca isi da demisia, eu ca nu se poate, ca a semnat contract, ea ca vrea un piscot, ca e stresata si o doare capul, si ca crede ca o paste o migrena, eu ca bine, uite un piscot si zambeste frumos la aparat, si, uite-asa, cu chiu cu vai, vedeta a acceptat sa-si joace rolul, sa-si spuna replicile si sa se filmeze clipul publicitar. Pe care vi-l prezentam si voua. 😃























24.07.2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)