vineri, 9 iulie 2021

Balconul si Maternitatea de flori

 


Mai inainte de orice, vreau sa va multumim tuturor pentru gandurile si mesajele frumoase pe care ni le-ati transmis in urma nasterii nepotelei noastre! 🙂❤

Este un moment important pentru noi, ca toate momentele care au legatura cu copiii nostri si cu copiii lor, si, desi nu impartasim pe facebook prea multe detalii din acest subiect, acestea sunt cu adevarat cele mai importante aspecte ale vietii, care aduc fericirea maxima sufletului! ❤

Va multumim si va dorim sa aveti parte si voi de acele mari bucurii care va inalta sufletele, asa cum va doriti fiecare! ❤

Azi va voi arata pozele cu florile noastre, cele promise cu cateva zile in urma, cele pe care le-am facut atunci, si de care n-am mai avut timp si nici preocupare. 🙂Le atasez aici asa cum le-am facut, fara nici o selectie, caci nici n-as sti ce sa selectez. Mie imi plac toate. 😃

Majoritatea florilor sunt pentru prima data la noi, sunt daruite de mama mea, atatea cate am putut lua in masina cu ocazia mutarii. 🙂

Veti vedea si o mica "maternitate" de flori 😃, pui adunati de mine din diverse locuri, iar la geamul de la sufragerie sunt patru ghivece cu o parte din cyclamele noastre, care acum, dupa ce s-au adaptat noii locatii, au inceput sa se umple de bobocei, care vor inflori in curand. 🙂

Constat ca n-am facut poza si palmierului (voi face zilele acestea), cel pe care l-am adus cu noi din Ardeal. Cam atat am adus cu noi din Ardeal, palmierul, santalul, cyclamele si planta cea mare din ghiveciul din bucatarie, un fir de gard viu, de fapt, pe care l-am inmultit dintr-un fir rupt dintr-un gard viu din Bucuresti in 2014 (inainte de a ne muta in Gradina), si pe care l-am indragit atat de mult (are si o poveste in spate), incat l-am dezgropat din gradina, de printre trandafiri, unde il plantasem, si l-am pus in acest mare ghiveci, ca sa-l putem lua cu noi. Initial, am gandit ca este foarte potrivit pentru balcon, fiind planta de exterior si rezistenta si iarna afara, insa e prea frumos, si nu m-am mai indurat sa nu-l avem in fata ochilor chiar langa noi, in bucatarie. 🙂

Am vrut sa scriu doar doua cuvinte care sa insoteasca pozele, dar.... uitati-va cat m-am lungit!!! 😃

Asta e una din dovezile ca am chakra gatului, respectiv, a comunicarii, nu doar activata, ci foarte bine functionala. 😃))))




























09.07.2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)