duminică, 18 iulie 2021

Sa va prezentam vecinii nostri si florile lor. Si ale noastre.

                                   


Pe principiul, "iarna nu-i ca vara", ei bine, daca eu imi iau telefonul cu mine cand iesim la plimbare, avem poze. Daca nu, nu. 😃Azi avem. 😃

Mai intai vreau sa va prezint vecinii nostri din spatele cladirii in care locuim. Eh, si ei, niste oameni simpli, amarati, vai de capul lor, abia au dupa ce bea apa. 😃

Da, da, ei sunt, cei cu taurul in curte, daca va mai amintiti. 😃

Vi-i arat acum din nou pentru ca am aflat cine sunt si de ce.

Ei bine, intre cladirea pe care o vedeti in ultimele doua poze si cladirea din restul pozelor exista o legatura. De proprietate.

Abia acum cred ca intelegeti tot restul povestii...... casoiul.... taurul.... si restul. 😉

Totusi, sa recunoastem, ce-i frumos, e frumos, iar ce-i frumos si lui Dumnezeu ii place. Nu vorbeam de taur, ci de casoi. 😃

Adica..... m-as putea si eu obisnui sa locuiesc intr-un asemenea palat, daca e. 😃










In continuare va voi prezenta alti vecini de-ai nostri de pe strada. Sau de pe alte strazi. De pe mai multe strazi. 😃

























Si, daca tot am avut telefonul la mine, mi-am zis sa fac poze, nu sa ma joc, ca cine stie cand se mai intampla. 😃

Asa ca am aruncat un ochi si prin gradinile vecinilor nostri, nu doar inspre casele lor. 😃

N-am vazut nicaieri rosii, castraveti, ceapa si nici morcovi. Ah, parca ceapa am vazut intr-o curte, dar n-am fotografiat-o azi, ca imi strica feng-shui-ul si scenariul postarii. Cu alta ocazie o sa va arat si ceapa aia, daca insista cineva. 😃

In lipsa de legume, cum spuneam, n-am avut ce face, si, cum trebuia sa fotografiez si eu ceva din gradinile lor, ca sa-i laud, m-am orientat catre florile lor. Si catre buruienile lor. Ei bine, sa stiti, au niste buruieni atat de frumoaaaase!!!! 😉😃




































Azi l-am vazut chiar si pe Ursulica. Ba chiar de doua ori! 😃

Unul era... rau, iar unul era.... abandonat. 🙂








Dupa ce am terminat de fotografiat gradinile lor, ne-am intors la gradina noastra. Si am fotografiat-o si pe ea.

Pai, ce? Numai ei, numai ei? Si noi nu? 😃

Acum e gata! 🙂

Urmeaza sa mai vedem doar daca "maternitatea de flori de craite" va genera ceva flori, insa, oricum, asta e tot. De azi inainte doar sa mai schimbam cafeaua, ca in balcon nu mai avem ce schimba... cred..... 😃



















18.07.2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)