miercuri, 14 iulie 2021

Ema verifica virgulele

 


Facebook mi-a adus o amintire din 14.07.2019, o postare in care scriam asa: 

"In timp ce scriam toate aceste povesti ale zilei, Ema imi monitoriza cu atentie textul ca sa vada daca am scris corect romaneste, verificandu-mi gramatica, regulile de punctuatie, topica, daca am dat importanta si respectul cuvenit Cuvantului, care, dupa cum se stie, este puternic, precum Cezarul, deci trebuie sa primeasca ce-i al Cezarului, si urmarind indeaproape daca am bifat toate etapele, stim noi care. 😃

Desigur, a mai fost si foarte vigilenta ca nu cumva sa ma joc fara rost cu vorbele si sa nu zdrobesc.... capul sarpelui. Parca asa era. 😃Ispita, adica. 😃Deh, Ema noastra stie! Ea a mers la scoala, l-a citit pe Eminescu.... stie. 😃"

*

Ei bine, si acum tot asa. Ema este foarte vigilenta mai ales la virgule. Cred ca are un dinte impotriva virgulelor, ca prea mi le cauta prin texte, sa se asigure ca sunt acolo unde trebuie sa fie, ca sunt toate, chiar daca uneori par multe, ca sunt amplasate strategic, ca sa se inteleaga sensul, ca respecta legile guvernamentale si ca bilantul se inchide corect, fara.... virgula. 😃

Din fericire, contul de profit si pierderi este echilibrat, n-a iesit inflatie la virgule, nici deficit, insa, uneori, doar uneori, parca ar vrea sa gaseasca si ea ceva, acolo, ceva de obiectat. Ii place ei sa obiecteze, asa, de amorul artei, ce sa-i fac? ! 😃

14.07.2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)