luni, 19 iulie 2021

Pictam si noi ceva, mai cu talent?

 




Dupa ce am terminat activitatea creativa ce presupunea folosirea chitului de lemn, am trecut la activitati de finete, artistice. 🙂

A cumparat Adrian toate instrumentele si recuzita de rigoare pentru indeletniciri de genul acesta, artistice, in urma cu sase ani, adica in prima iarna din Gradina. Ne-am gandit noi atunci ca in vara urma sa avem timp berechet pentru pictura, acuarele, pentru admirat gazele, norii si florile si pentru pictat frumusetile naturii. 😃Nope, n-am avut. 😃

Gradinaritul, lucrarile de renovare a casei si toate celelalte activitati care, daca nu le ai, ele se inventeaza singure, ca sa nu stai degeaba, asadar tot ce a presupus viata noastra in Gradina ne-au tinut ocupati suficient incat sa nu ne mai amintim de intentiiile noastre de pictura. 😃

Acum, insa, s-a ivit ocazia de a folosi instrumentarul acela. Si ce bine ca l-am avut! Opera de arta a iesit din mana mea! 😃








19.07.2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)