Din acelasi registru, va mai dau un exemplu.
Lesa Emei s-a stricat, i s-a rupt arcul, asa ca am fost
nevoiti sa comandam alta pe internet, caci in Predeal nu avem magazin dedicat
animalelor de companie. Cel putin pana acum n-am vazut vreunul.
Cand a venit lesa prin curier, am fost surprinsi de ce am
gasit inauntru!
Suntem convinsi ca asta este deja o practica noua,
generalizata de curand, de marketing personalizat, respectiv, de a trata
clientul ca si cum ar fi singurul client de pe pamant, unicul ramas pe planeta,
ultimul supravietuitor, care, sa vedeti minune, s-a decis sa cumpere de la ei o
lesa si trebuie recompensat cumva, sa se simta special, deosebit, si sa-i
creasca satisfactia post-vanzare, ca sa mai cumpere lese si alta data.
Iar trimiterea catre instructiunile de folosire a lesei
ne-a coplesit efectiv de emotie!
Acum, intre noi fie vorba, asta este o tehnica de
marketing veche, cunoscuta ca teorie prin cartile academice, dar nu prea
aplicata in Romania pana de curand, la scara asta.
Uitati-va si cititi ce biletel, ce scrisorica, insotea
lesa comandata pe internet!
Dupa asa bilet cu dedicatie, parca iti vine sa mai
cumperi vreo duzina de lese, pentru cainii de toate marimile! Nu de alta, doar
ca sa vezi ce mai inventeaza, ca prea pare de domeniul fanteziei!
Doar o recomandare as avea: astfel de biletele catre client ar trebui sa fie adaptate in functie de produs/serviciu, nu luate cu copy-paste si expediate asa, la gramada, tuturor si pentru orice. Mai bine fara, fecat asa. Pe bune, este superficial si, chiar mai mult decat atat, un asemenea demers indoielnic face mai mult rau decat bine, caci asta arata ca ei, furnizorii, de fapt, desconsidera clientul si gradul lui de inteligenta.
*
Textul biletului, scris de mana sau scanat si multiplicat
cu o implimanta color, este:
"Salut!!!
Iti multumesc pentru increderea acordata produselor
noastre si speram sa nu te fi dezamagit.
Iti voi lasa mai jos numarul meu de whatsapp si te-as
ruga sa ma contactezi pentru orice nelamurire legata de folosirea produsului
sau pentru orice intrebare legata de comanda ta.
Factura produsului poate fi descarcata din contul tau
EMAG, iar manualul este disponibil pe site-ul nostru: www.instructiunionline.ro.’
De asemenea, stiu ca timpul tau este pretios, dar ti-as
fi foarte recunoscatoare daca ne-ai lasa un review pe site-ul EMAG.
probabil ca stii deja ca majoritatea clientilor citesc
parerile celor care au cumparat deja produsul.
In felul acesta poti ajuta alti oameni sa faca alegerea
potrivita.
Iti urez o zi cu soare!!!
ADINA:XXXXXXXXXXXX
PS. Sper ca am reusit sa-ti indulcesc ziua cu mica mea
surpriza delicioasa."
19.07.2021
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)