marți, 20 iulie 2021

Avem puiuti de randunele

 


- Buna! Noi suntem Hansel si Gratel, suntem inca mici, avem ciocuri mici, aripi mici, picioruse mici, dar avem gusa maaaare!!! 😃Mancam muuult si abia asteptam sa vina parintii cu musculite delicioase. 🙂

- Sa stiti ca nu ne-am speriat aseara, de la furtuna! Erau cu noi si mami, si tati! Ce de tunete, ce de fulgere! Dar nu ne-am speriat, pe cuvant! 🙂

- Suntem cam timizi de obicei, nu prea scoatem capul din cuib, doar pe rand, cand unul, cand altul. Azi am prins curaj si ne-am uitat amandoi la tanti de la fereastra de jos, pentru ca si ea se tot uita la noi, nu stim de ce. Mami si tati au fost cam ingrijorati si zburau cam agitati de colo-colo, dar tanti a inchis fereastra si ne-am linistit cu totii. 🙂

- Dar pana sa inchida fereastra, am ciripit putin la ea, sa ne vada si sa ne auda, ca am inteles ca tare mult ii place de noi. Ne-a zis ca peste tot pe unde s-au mutat erau cuiburi. Ba cu berze, ba cu porumbei, ba cu pescarusi, iar acum a dat peste noi, cuiburi de randunele frumusele! 🙂

- Nu-i asa ca este nostima coincidenta asta, cu cuiburile? Aici suntem trei familii de randunele sub aceeasi streasina, iar doua dintre ele sunt chiar deasupra ferestrei lor. Si in cuiburile vecine sunt pui, sunt verii nostri! Dar ei sunt si mai timizi decat noi. Iar matusile, mamele lor, le-au spus sa nu vorbeasca deloc cu strainii. Ba chiar nici sa nu scoata capul din cuib! Eh, sunt mici pitici! Noi suntem mai maricei. 😃

Va pupaaaam! 🙂

PS. Ne-am gandit sa vi-i prezentam si pe mami si pe tati, care veneau cu viteza mare cu musculitele la noi, ca ne era cam foame dupa furtuna aia! 😃

PS. Pe la ora 23:09 ploua cam asa. Noaptea a plouat ceva mai puternic, dar, din fericire, Predealul nu a fost afectat deloc de furtuna. 🙂 Stim ca Busteniul a fost lovit rau, ca si Sinaia si Azuga, si toata zona Bucegilor, din judetul Prahova, deci la sud de noi. Predealul apartine de judetul Brasov.






















20.07.2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)